onsdag, juli 25, 2012

Så træt er jeg

Jeg har lige sovet, samtidig med at Oskar sov middagslur.
Jeg ved ikke helt om det er pga varmen, eller om det er noget helt andet ;)
I hvert fald er jeg træt.

Dejlig stille og rolig morgen har vi haft, og da vi alle ligesom var blevet klar og kommet i tøjet og havde spist, gik min mor, Oskar og jeg lige en tur ud til min Onkel i haverne..

Haverne er egentlig kolonihave, som er blevet lavet om til beboelse. Småligt, men der mangler ingenting og det er så tilladt at bo der hele året rundt. Derude bor min onkel så. Super hyggelig fætter, hvis altså man kender ham. Lidt speciel, men en dejlig mand.
Vi var der ikke særlig lang tid, men lang tid nok til at plukke lidt skovjordbær og spise :) mums, de var simpelthen så søde i smagen, at i tror det er løgn! Virkelig lækre. Oskar kunne blive ved, hvis jeg ikke havde stoppet ham i det :).

Efter en lille stund hos min Onkel, tog vi den lange vej hjem til min mor igen, hvor det hele så endte op i en søvn, som jeg startede indlægget med.

I morgen er det tid til noget karaoke, OG JEG GLÆDER MIG!!!
Specielt til at se alle de dejlige mennesker der nu måtte komme, og helt sikkert også til en hyggelig aften hos min mor (altså det hos min mor er før karaoke).
- Emilie Sarah

ps. i morgen henter jeg min pakke fra Ellos, også skal i bare se løjer :D!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar