mandag, juli 23, 2012

På vej til København!

Jeg er på vej til København..
En smule træt og en smule snaldret, så jeg tænker at jeg lige skriver lidt, også når computeren er gået død, smutter jeg en tur til drømme land.
Hvad jeg skal i København er ikke til at vide, men jeg glæder mig til at bruge tid og kræfter herover. Det skal nok blive et godt resultat, lige meget hvad.

Jeg har ikke rigtig været på bloggen de sidste par dage, da jeg bare har fået tiden til at gå med så meget andet, men nu da jeg alligevel sad i toget og ikke rigtig vidste hvad jeg skulle finde på, så kunne jeg jo ligeså godt få skrevet et indlæg.

en smule træt er jeg bestemt, da jeg kører på en klapsæde billet. Når man gør det, så skal man enten tidligt afsted, eller super sent afsted.
Jeg valgte tidligt og skulle være i København kl. 8.20, og det jeg skal derover er først omkring 13-tiden, så der er tid at løbe på. Kunne jo godt tænke mig at mødes med nogle bekendte, men jeg ved ikke om det sker, og hvis jeg skal mødes med ALLE jeg kender i hovedstads området, så skulle jeg blive nogle dage, mindst!

Lige nu her indtil videre er jeg så snaldret og træt at se på, så i må undvære et billede af mit skønne ansigt ..
måske det kommer senere!?
Jeg har i hvert fald tænkt mig at skrive til bloggen igen, her engang i aften. Om det bliver i toget, eller fra en bekendts hjem, så må tiden vise. Det kunne også godt ske at det blev hjemme fra min mor af. Jeg ved det ikke endnu, og det er vel egentlig også ligemeget :)

I hvert fald, så skal jeg nu nok få en god dag ud af det.
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar