mandag, juli 09, 2012

Når man ingen Oskar har.

Ja.
Lige om lidt kommer min fantastiske dreng hjem fra en frilufts weekend tur med sin far. Jeg har fået billeder tilsendt til mobilen, og sms om at de har hygget sig :)
Men det var nu også lang tid at undvære ham, selvom jeg bestemt har nydt at der var det mere fritid, så glæder mig bare til at se ham igen.

I går var jeg ellers i biografen med min lillesøster.
hehe hold da op, trot ikke hende og jeg har haft det så sjovt sammen i lang tid.
Først ville vi ned og have nogle Cocktails, fordi jeg havde drink kort til noget nyt i Vejle, som hedder Brasseriet. Der stod på hjemmesiden at de lukkede kl. 16, så vi gik derned omkring 15 tiden, så vi kunne hygge i en time der. Men tror i så ikke der var lukket?! Også selvom der på døren stod åbningstider, hvor den også sagde kl. 16!?
Altså helt ærligt ...

Nå, men så valgte vi at gå ned på det skønne Corners og få en helt alm. kold Tuborg. Det var nu meget godt, og jeg prøvede så vidt muligt at lære hende og spille Majer, men hun havde svært ved at kende forskel på hvad man gjorde når man troede på modsat partner og når man ikke troede på ham/hende. Det super hyggeligt, og virkelig sjovt! Vi grinte så meget.

Efter vores fantastiske øl, gik vi hjem til min mor igen for at sidder og nørde SongPop, som er et slags musik online spil på Facebook. Hehe, vi blev ved med at sidde og Battle hinanden. Jeg var selvfølgelig bedst :P Altså borset fra til at det nye musik, der var min søster lidt mere på hjemme bane..

Efter hjemme hygge, var det tid til Nachos på Lidocaféen. MUMS!!!!!!!
Så en gå tur til at slå mave på, og senere i Biografen og se Spider-man i 3D. Min første 3D film, og nok også første gang jeg betaler for at se en film som Spider-man :P
Den siger mig ikke så meget, men jeg blev nu alligevel ret overrasket, og syntes og den var ret så god. Men jeg ville gerne have haft flere effekter .. Det indrømmer jeg gerne.

Efter filmen tog vi hjem igen, men jeg skulle videre..
Videre ned og spille på Corners - der var jeg til 2 også hjem og sove.

Hvis i har fulgt mig de sidste par dage, kan man da sige at min fri weekend den bestemt ikke har været kedelig da. Jeg har hygget mig, helt sikkert. Men jeg har også savnet ham den dejlige lille mand der. Den eneste rigtige mand i mit liv lige nu ..
Så jeg glæder mig til at komme hjem her om en times tid.
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar