fredag, juli 27, 2012

Morgenkaffe.

GODMORGEN ALLE SAMMEN!!

Jeg sidder lige og får en dejlig kop kaffe her om morgenen. En smule træt må jeg jo nok indrømme at jeg er. Jeg var i byen i går, det var jo torsdag, altså karaoke på Corners i Vejle. 
Jeg plejer ikke at gide og lave kaffe, men da jeg jo er ved min mor, har hun været så sød og brygge på gammelsdags manér, så det er jo bare helt fantastisk. Tak for det mig :)

Jeg har fået åbnet min pakke fra Ellos, og jeg er bare ellevild :D hehe.
De to parfumer jeg købte med er helt igennem fantastiske! 
En summerlig parfume fra Cacharel som bærer navnet Scarlett. Virkelig lækker til alm. brug.
En aften parfume, lidt hen i den "damede" duft fra Versace med navnet Crystal Noir.
Jeg er vild med dem begge, og det var nogle sats, da jeg ALDRIG har duftet dem før. Men jeg er fuldt ud tilfreds med de køb.

De to toppe jeg fik med er jeg også tilfredse med. Specielt den orange, som jeg har på her på mit morgen billede.
Meget luftig og den sidder bare super dejligt. Den er virkelig lækker, specielt i denne her varme :P

Nå, men en dejlig morgen er det, og vejret er jo helt vildt fantastisk, så jeg tænker at dagen skal gå med at lege udenfor med ham den lille fyr. Medmindre han hellere vil hygge med den der mormor. Sådan er det godt nok tit når man er på besøg hos bedsteforældre, så dur man bare ikke på samme måde mere, som man plejer ..

God dag.
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar