tirsdag, juli 31, 2012

Mojitos og søsterhygge

Jeg nyder at min lillesøster er hjemme, så hun kan lave lækre Mojitos til mig og hende :D
MUMS!!!!

Det er ikke så tit hun er tilstede når jeg er der, så jeg nyder hendes selskab og hendes fantastiske evne til at blande drinks. Og hey, drinks kun til mig og hende :D
Jeg er en sucker for Mojitos .. mums, virkelig lækker! Og at nyde den sammen med hende og filmen The Devil wears Prada, det er da virkelig noget man kan kalde Ladies night :)

- Emilie Sarah, sammen med Olivia Helene.


HVORDAN DU LAVER VELSMAGENE MOJITOS!

2 glas.
en god vodka
ginger ale sodavand
2 limes
Rørsukker
Frisk mynte

Først deler du din lime, og skære hver halvdel ud i 4 både. De første fire både kvases med fingrene ned i glasset. Både saft, frugtkød og skal blive i glasset. Du kommes 8 (eller flere efter smag) i glasses, og det mordes med en morder. Så kommer du halvanden teske rørsukker i hver glas og resten af lime bådene kommes i, hele som de er skåret ud. Det hele mordes igen med lidt ekstra mynte blade. Nu tilsættes 4 cl. vodka og glasset fyldes op med ginger ale for resten af pladsen. :)

.. og værsgod, nyd den!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar