torsdag, juli 05, 2012

..

Jeg ville have skrevet et indlæg i går, Men det kom jeg ikke til.
Heldigvis gjorde det ikke så meget, da i dag måske passer bedre, nu når jeg også har haft gang i mine gode venner, HTML-koder.

Nå i går ville jeg gerne have fortalt jer, hvor dejlig en dag jeg havde haft. Det var onsdag og min hverdag her i det mere syd jyske, skal jo til og i gang. Onsdag har førhen været min kor dag, og i dag lavede jeg er comeback i koret Armonija. De skønneste piger, og den mest fantastiske sanglærer som jeg nogen sinde at haft æren af at blive undervist af.
Det var helt fantastisk og dejligt og se, at selv efter et helt år væk, er det stadig de samme piger der holder ved. Det er så dejligt, og det var en fornøjelse at stå ved deres side i går og synge.
Sidst jeg kom i koret sang jeg anden stemme, men nu er jeg blevet sat på 1. sopran. Alle pigerne var rimelig enige om at det var der manglen var. Og nu er det jo heller ingen hemmelighed, at jeg kan komme utrolig højt op i tonerne når det gælder. Så det har jeg det skam helt fint med :).

I dag er dagen gået med at blive enig med mig selv, om hvorvidt jeg skal tage på Corners eller ej?
Men tror jeg er kommet dertil, at jeg nok bare gerne vil afsted ud af huset lidt.
Så jeg håber at der er nogen der også skal afsted?
Jeg har ellers hygget med Oskar, vi har været ude og hygget rigtig meget! Det var så dejligt, og han har bare været super legesyg.
Det eneste jeg sådan lige kan sætte en finger på, det er at han bliver så utrolig bøvlet når det er så varmt i vejret.

Som nævnt tidligere har jeg jo lavet om på bloggen ..
Selv, synes jeg at den lige nu er helt vild dejlig overskuelig. Ikke alt muligt fnidder og fnadder, men en form for oprydning, hvis jeg da selv skal sige det :)

.. men nu skal vi snart til at grille (3. dag i træk), så vi ses nok senere.
Håber i finder jer tilpas med det nye design - tænker at det bliver denne gang hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar