tirsdag, juli 17, 2012

Kronisk træt.

Jeg føler mig konstant træt for tiden. Kunne sove hele dagen væk hvis jeg kunne, men det kan jeg ikke. Har jo min fantastiske søn, som jeg skal holde øje med.
Vi har ferie, hvis man kan sige det sådan.

Vi er flyttet fra Aalborg til Horsens, og pga Økonomi holder vi til hos min far. Det er fint og dejligt med hjælp til det økonomiske, men er allerede en smule træt af det. Ville ønske penge ingen betydning havde, så jeg bare kunne finde mig et sted at bo lige nu og her.
Selvfølgelig helst et godt sted, ikke bare noget mak værk, men noget der er værd at bo i. :)

Lige nu er status ellers at mange ting skal falde på plads.
Jeg er blevet job ledig, og er nu inde på jobnet, en smule i kommunens edderkoppe spind. De vil gerne give mig et job, men så længe Oskar stadig ingen vuggestue plads har fået, er det jo en smule svært. Det forstår de godt, og derfor står det hele en smule stille. Både med indkomst, job søgning og plads anvisning.
Jeg ville gerne hvis ham den bette kunne komme afsted, så han var sammen med andre børn, men jeg må jo pænt vente. Det skal nok gå, vi hygger os herhjemme ved min far og hans kone, så det skal nu nok gå.

Noget andet er at jeg snart tager en tur til Hovedstaden. Bare mig. Uden Oskar.
Jeg skal ordne nogle ting derover så det skal nok blive godt. Skal afsted på mandag, og nu må jeg så se om jeg bliver der nogle flere dage. Jeg har trods alt fri den uge, altså uge 30, da Oskar har ferie hos mormor der.
Jeg håber lidt at der sker ting og sager i den uge ..
Nogle forskellige ting, som jeg ikke lige har behov for at råbe op herinde :) Men i finder nok ud af det på et tidspunkt. Skal nok komme med det, når jeg føler det nødvendigt.

Indtil da, må i have en rigtig god weekend og en dejlig sommer!
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar