lørdag, juli 07, 2012

I dag og i går :)

I går var en helt fantastisk dag.
Jeg afleverede Oskar til hans far, hvor de så bare skal hygge sig sammen HELE weekenden, og i dag fik jeg lige nogle billeder fra i går og i dag ;).
Men det giver jo mig en HEL fri weekend, til at gøre lige det jeg har lyst til!

Så i går tog jeg ned i byparken i Vejle med et venne par, en god kammerat og min guitar ;)
Så sad vi der og chillede i et stykke tid. Sol, sommer, venner, øl og musik! Virkelig dejligt go super hyggeligt. Skønt selskab. Efter to timers tid dernede, tog vi på Corners (det kan vi vidst godt kalde mit stamsted). Men så havde jeg jo min guitar med, fordi vi kom direkte fra byparken af, så derfor fik jeg lov til at spille 5 numre sidst på aftenen. Der var ikke så mange mennesker, men det var hyggeligt og godt, og nogen gange så er de jo også selskabet der gør om det bliver en JUBI oplevelse eller en ØV. Og selvom der ikke var mange var det klart en JUBI oplevelse. Men efter jeg havde spillet gik jeg videre ned for at snakke med byens gadepræst, det var skønt! Dejligt lige at få snakket lidt med ham og vide at han har det godt, og stadig er glad for at snakke med de unge mennesker der er i Vejle natteliv.
Efter en snak med ham, var det egentlig meningen at jeg ville hjemad fordi kl. var 3. Men min guitar og jeg endte på Charleys pub hvor jeg mødte nogle af mine kammerater. Der var jeg til kl. 5 også var det altså hjemad!!
Dejlig aften.

I dag har jeg så været ude og spise med min skønne veninde Nicole.
VERDENS BEDSTE DATE! Men ja skide hyggeligt, er det sgu altid med hende. Nu sidder vi så og slapper af heroppe hos min mor, fjernsynet kører mens jeg sidder her og skriver. Vi skal snart på Corners igen, da jeg har fået lov til at spille igen!
Det skal nok blive godt, og denne gang er jeg en smule mere forberedt, så det kan kun blive bedre!!

God første hele weekend hvor Oskar er ved sin far.
VI SES
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar