fredag, juli 13, 2012

Fredag den 13.

Indtil videre har det ikke været en særlig uhyggelig dag.
Jeg brugte de første timer med Oskar i sengen. Vi hyggede på det groveste med dyne hygge og tv. :) Dernest måtte vi hellere op, så ham bette kunne få noget morgen mad.
Øllebrød lavet helt fra bunden med flødeskum til. Han er helt vild med det, og nu er han jo så stor at han helst gerne vil spise selv :P
Lige nu ligger han i en kæmpe sækkestol og hygger. Den dejlige dreng, ham kan jeg sgu nok aldrig rigtig undvære.

Men det er jo fredag den 13. Og den eneste plan jeg har er at jeg skal ses med en i Vejle. Det skal nok blive hyggeligt. Hvis man vil have den der .. fredag den 13 .. agtige følelse, kan man sikkert bare tænde tv'et i aften :P Der er nu nok en gyser eller to, hvis ikke jeg tager meget fejl.

Men jeg ville ikke så meget andet, end at ønske jer en dejlig fredag den 13. :)
Håber den må blive super uhyggelig.
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar