fredag, juli 06, 2012

En tur på Corners :)

Så jeg tog afsted på Corners, og sikke en tur i dag!
Det var hyggeligt, dejligt at se så mange skønne mennesker - lidt tøser fnider, men ikke noget jeg gider hænge mig i. Dejligt at få sunget en del, det er jo absolut noget jeg nyder hvis nogen da skulle være i tvivl.

Mødte nogle søde mænd (ca. 40+) som var HELT VILDE med min sang stemme, og bare blev ved med at bestille numre som jeg skulle op og synge. Helt vildt hyggeligt!
Så på et tidspunkt valgte de Beatles nummeret "Hey Jude", også ville de nemlig synge det der "....na, na, na, nanana" så det gjorde vi!
Det var super hyggeligt. Jeg havde en mikrofon for mig selv, og de havde én til deling (tror de var ca. 5). Det var i hvert fald hyggeligt, og skide sjovt!
Efter sangen kommer en af de arbedejdende i baren så hen og siger "Hey Emilie, du ved godt det var politiet du var oppe og synge med!".. Men nej, det anede jeg ikke! Men hey, det kan jeg så prale med nu ;).

En dejlig aften det var det i hvert fald.
I morgen går turen til Vejle igen, og Oskar skal i hele weekenden være ved sin far. Det vil sige, totalt fri weekend til Emilie her ..
Desværre har jeg bare ikke de vilde planer, så nu må vi se :) Skal også lige huske og øve lidt på noget sang her for tiden. Så må hellere bruge lidt tid på det.

Lige nu vil jeg snart ligge mig til at sove, så sweet dreams og sov godt.
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar