lørdag, juli 28, 2012

En aften hjemme :)

Jeg har været meget ude her på det sidste, og jeg må indrømme at det er blevet rimelig sent, før jeg har vendt mig tilbage til sengen igen.

Men i morges var min fantastiske lillesøster kommet hjem, så nu har vi puttet ham den bette, og nu sidder vi i stuen og råhygger.. Fjernsynet kører, jeg får et glas juice, min søster har ordnet neglelak og sidder nu med sin computer, mine fødder er på bordet med computeren på maven/lårene .. Ja hårkur og ansigts rens har der også været gang i.
Rimelig tøse hygge må jeg nu indrømme.

Senere kommer der en forbi og hygger med, også skal vi have Nachos :D
det er længe siden faktisk, og det er noget af min søsters yndlings spise, så jeg er sikker på at denne aften vil blive ENDNU mere hyggelig, end den allerede er :)
- Emilie Sarah

1 kommentar:

  1. Rigtig dejlig aften til jer begge :-) Lyder til i hygger jer!

    SvarSlet