søndag, juli 08, 2012

Det med friweekend.

Jeg har fri weekend.
Og man må sige at jeg da bestemt har brugt det til det yderste.

I går var jeg jo nede og spille på en pub, de ældre herre som var dernede var klart dem der virkede til at synes bedst om det. Tja, det var i hvert fald hyggeligt og jeg elsker at performe :)
Min veninde og jeg gik dernede fra igen ved ca. midnat. Hun skulle hjem og jeg tog ned for at tage en dejlig snak med gadepræsten, som faktisk slet ikke er præst, men tømrer. Men han er et super rart fantastisk menneske, og jeg elsker at sidde og snakke med ham.

Selvom jeg nu holder fri, har jeg fundet ud af at jeg åbenbart ikke er særlig god til at sove længe ..
Stod op ved halv 8 tiden, da jeg ikke kunne sove mere. Enten er det pga varmen eller også er det fordi jeg er blevet så "mor" hærdet.
Men pga. min tidlige ståen op, har jeg i tankerne (pga. det gode vejr) at jeg vil ligge mig over i byparken også tage en bog med. Er i gang med at læse Himlen findes Virkelig. Dejlig bog som jeg har fået af nogen fra Kirken i Aalborg. Har ikke læst i den her de sidste dage, pga fuld fart over feltet, så nu glæder jeg mig til bare at kunne slappe af i det gode vejr, med en bog.

Men god Sommer dag til jer alle :)
Vi ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar