tirsdag, juli 10, 2012

Det er alt for lang tid siden ..

.. at jeg har taget mig sammen til at arbejde på mine "flet-tasker", og hvor er jeg egentlig træt af det. Jeg har jo egentlig 2 ar dem liggende, men har så travlt og tiden til det er der bare ikke rigtigt.
Eller jo lige nu kunne jeg jo gå i gang, men har bare ikke lige mine ting ved mig, desvære.

Nå men jeg har sgu haft nogle gode dage her på sidste, men det har i jo kunnet læse om løbende, så jeg vil ikke til at remse en masse op.
Det har alt i alt bare været nogle gode dage. Dejlige mennesker, dejlige oplevelser, dejlige omgivelser og alt har ligesom bare svinget godt, og blevet til en dejlig dej af gode ting, som jeg har bagt og spist :)

Jeg hygger her til aften med min lillesøster og storebror, og vi skal til at se filmen: Ronal Barbaren, som jeg har set én gang før :) Men som jeg så glæder mig til at se igen. Super sjov film! Også er det bare så typisk os at bruge tiden sammen omkring en film.

Ellers er det bare hygge og mere hygge der skal foregå.
det er nu dejligt at have ferie.
Tror jeg vil bare mig en "kop" kage, og denne gang med nutella i stedet for kakao pulver. Det prøvede jeg nemlig her den anden dag, og MUMS hvor det bare smagte godt.
Mere af det tak :)

Jeg har i dag, fået bekræftet og mit tøj er blevet sendt, så det er dejligt og glæder mig til at posten kommer med den pakke til mig :D!!
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar