søndag, juli 08, 2012

Brasseriet og biograf.

Jeg en dejlig lillesøster, og vi skal rigtig forkæle os selv i dag.
Vi er begge i gang med en "makeover" så vi er klar til at kunne tage på brasseriet i Vejle og få en Cocktail. En veninde og jeg fik nemlig to kort til en gratis i går, men da jeg ville hjem, og hun er gravid, ja så fik jeg dem begge til senere brug. Så det skal vi her om lidt :)
Så derefter skal vi have Nachos på lidocaféen også i biografen og spider-man 3D.
Jeg er ikke så meget til spider-man, men jeg glæder mig nu alligevel helt vild! Det er min første rigtige 3D film, udover dem man ser i Legoland og sådan ...

Men jeg ville bare lige informere jer om hvor dejlig en dag/aften jeg får med min søster :)
Også må i hygge jer ;)

JUBIIIIIII!!!!!

de to drikke kort er jo fra byen.. Eller baren? Hvad man nu siger.
Og gavekortet er min mor og hendes kæreste Ulrik :) TAK SKAL I HAVE!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar