fredag, juli 27, 2012

Besat af sko.

Jeg har egentlig aldrig rigtigt førhen haft den store interesse i sko, men jeg må nok indrømme at efter Oskar kom til, er de begyndt at interessere mig mere og mere ...

Jeg har jo lige fået to dejlige par hjem fra Ellos, og de er super lækre. Men som om jeg ikke havde sko nok i forvejen, eller nok i mine to nye par, så kom jeg lige til at gå forbi Helle M. her i Vejle.

Det er sådan at min mor bor inde midt på gågaden i Vejle, og lige nede foran hendes hoveddør ligger der en sko butik ved navn Helle M. Og hun havde lige tilbud stående udenfor, tilbud som jeg ikke kunne stå for..
500 kroners sko, sat ned til 100!!! Jeg måtte jo lige tjekke igennem, og jeg fandt et par, som jeg nu har købt og står her i lejligheden..

Er de ikke bare lækre?
Jeg har lige prøvet at lulle lidt rundt i dem, heroppe i lejligheden, og jeg er helt forelsket i dem. Virkelig dejlige at gå i.

Det ejer mærket feet me og koster oprindeligt 500 kroner, men var som sagt sat ned til 100 kroner, hvilket jo er helt vildt dejligt for min penge pung :)

4 kommentarer:

  1. Det er virkelig nogle lækre støvler. & det er et godt køb du har gjort dig - det er altid rart at spare en masse penge, i stedet for at give fuld pris. :)

    Kan godt forstå, du er glad for støvlerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak :D
      Ja jeg er helt vild med dem, gik også rundt i lejligheden det meste af dagen i går, bare for at gå dem til :D

      Slet
  2. Lyder heller ikke så tosset (da man jo skal gå dem til). Det lærte jeg først senere hen, efter mine allerførste stiletter - som jeg desværre ikke har længere. Men jeg går sommetider rundt & kigger, da jeg håber på at finde nogle som minder om dem. Men har ikke været heldig endnu, desværre. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du kommer forbi Vejle har hun vidst stadig nogen i 38 og 40 :D?

      Slet