torsdag, juli 19, 2012

Alt det tøj!!

Jeg har godt nok meget tøj, og sko!!
Og det er ligesom gået langsomt op for mig, her efter jeg har fået alle mine ting til Horsens.

Jeg er i gang med at vaske alt mit tøj her efter flytningen, og have sorteret ud i det. Tænker at det jeg ikke vil have mere, de ryger til salg. Måske andre kan få glæde af det jo :)
Det er hårdt med alt det tøj, og jeg er faktisk ved at blive en smule sindssyg af det. HVORFOR HAR JEG SÅ MEGET!? Og nu har jeg lige fået en mail fra Ellos om at min pakke (med gode ting) er på vej! :D Men igen, helt ærligt .. mere tøj!?
Jeg har jo selv valgt det.

Ind i mellem alt mit vaskeri er jeg i gan med at læse en bog.
Jeg kunne godt have læst den hurtigere, men jeg har bare så mange ting jeg skal nå så, jeg tager mig god tid om den.
Det er trods alt ikke en bog der skal afleveres nogen steder igen ..
Nej, jeg har fået den af Dina og hendes familie, en bog der handler om en lille drengs Vidnesbyrd!

Det er en god bog, og det er dejligt at kunne skifte mellem arbejde og lyst :)
Himlen findes virkelig, er bogen titel - måske i kender den? Jeg kan klart anbefale den, jeg synes (indtil videre) at det er en fantastisk bog at læse.

Men dette var blot et lille dagbogs indlæg fra mig, da jeg følte trang til at skrive lidt.
Åh hvor jeg elsker at skrive!
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar