lørdag, juni 23, 2012

Vi kom ikke afsted. Så i stedet skal jeg ..

Ja vi kom altså ikke afsted til noget bål.
Så heksene må i år, flyve afsted uden vores afsendelse i år.

Faktisk var der to mulige bål, men da Oskar viste træthed allerede omkring 6 tiden, besluttede jeg mig for at bade ham, også ind i sengen lige efter aftensmaden. Han sover trygt lige nu.
Jeg selv, ja jeg faldt også i søvn kort tid efter, og er faktisk lige vågnet igen. Kun dufte bål, og fortryder lidt jeg ikke prøvede at holde liv i ham den bette, men han er jo egentlig mere ligeglad med det end mig, da han ikke er klar over hvad han går glip.

Planen for i aften er nu at tage mig sammen til et bad. Jeg har gået med hår kur i håret hele dagen (eller det vil sige at Oskar har haft puttet creme i mit hår)..
Så det skal ud, så håret kan blive blødt og lækkert.
Måske jeg også skal indspille lidt mere .. Hm, er godt nok træt af i ikke bare kan få resultatet i en form for lydfil, men på youtube skal der jo video på. Jeg må lige tage mig sammen og prøve at blive bedre til at mixe videoer ..
Men det er svært, når man er musiker og ikke film klipper .. eller hvad det nu hedder? film sammensætter måske? Lige meget.

Jeg har faktisk tænkt meget over det der med at jeg er så træt hele tiden.
Eller det vil sige, at min mor har tænkt meget over det. Hun siger jeg måske skulle tage til lægen og tjekke og jeg har jernmangel. Det havde jeg under min graviditet, og derfor sov jeg meget af den væk.
Hver gang jeg kom hjem fra skole var det bare ind under dynen, tænde tvet og sove :)
Så måske er der noget om snakker?
Nu må vi se.

Noget helt andet er, at folk rundt omkring jo er begyndt at komme med cover ønsker ..
Så jeg vil bare sige til jer, hvis i har nogle ønsker, omkring et nummer hvor i tænker: det her nummer, det ville Emilies stemme være VIRKELIG god til ..
Så sig det dog! :P Og jeg vil gøre et forsøg, mit bedste forsøg!

Hyg jer <3
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar