lørdag, juni 09, 2012

Stand by me - Cover

Så ja..
sikke et tidligt indlæg fra mig, men det er faktisk forbi jeg slet ikke har sovet endnu :O
.. også tænker nogen.. hm, hvad laver hun oppe så sent? Og hvad kunnet holde hende vågen.
Men det er der svar på.
En kammerat gjorde en efter spørgelse ang. om jeg kunne laver et cover af "Stand by Me" i Timon og Pumba udgaven, og tjo, men hellere i original udgave, så det var okay.

Derfor har jeg nu brugt det meste af natten (faktisk det hele) på Stand by Me.
Det tog sin tid at finde ud af hvordan jeg ville kombinere det hele, sådan så det passede sammen, men det blev da okay tilsidst..
Eller hvad synes i?
http://www.youtube.com/watch?v=XMX-IdjZtiU&feature=plcp

.. jaja okay, jeg ved godt jeg ikke er den bedste til at klippe film sammen og sådan, men ellers er jeg nu ret godt tilfreds ;)
håber i kan lide den.

2 kommentarer: