mandag, juni 18, 2012

So.. its raining.

Og det regner faktisk en helt del, hvilket har gjort at jeg lige har set en film.
The Lookout, handler om en ung fyr der kører galt sammen med 3 andre, 2 af dem dør og 2 overlever .. Ham selv og hans da værende kæreste.
Efter uløkken snakker de ikke sammen, men ham her fyren, Chris, ser hende passere tit ved skøjtebanen.

Ham her Chris har en lille hjerneskade efter ulykken, mest i form af noget kort tids hukommelse. Han bor nu sammen med sin kammerat Lewis, som er blevet blind i en ulykke også .. de har fundet sammen på sådan noget krise center agtigt noget..
Men ham Chris kommer i dårligt selskab, og bringes ud af den hverdag som han ellers var ved at få, efter hans store ulykke..
Men jeg vil selvfølgelig ikke afsløre det hele hvis i skulle blive interesserede i den :D

Før filmen, lagde jeg Oskar ud for at sove..
og jo, selvom det regner, ligger jeg ham da i barnevognen udenfor for at sove. Hvorfor skulle jeg ikke kunne det? Det er selvfølgelig regnslag over ham, så han og barnevognen ikke bliver våde.
Han faldt hurtigt i søvn, tja gør han jo egentlig altid, så ingen problemer der.. Tid til mig selv.

Jeg begyndte på en indspilning af et af mine ynglings numre, ved godt jeg snakker om mange forskellige projekter, men fik bare lige den idé, at jeg skulle lave cover af Club 8's Jesus walks with me. Virkeligt godt nummer. Ja jeg er helt skudt i det. Lige siden jeg hørte lidt af det, i en apollo rejser reklame.
Så jeg lavede research og fandt frem til den via youtube :)
Så fedt!

Men altså jeg blev ikke helt færdig med den, så nu hænger den også og dingler sammen med de andre numre som jeg har gang i. Får jeg nogensinde ryddet op? Jeg tror det næppe.

Åh..
det regner stadig..
Jeg burde egentlig i gå i gang med at gøre mig klar til fødselsdag. Finde tøj og sætte hår og ligge makeup, men kan ikke rigtig koncentrere mig.. Hvor det dog irriterende!
Men det er alligevel en smule okay, fordi jeg tænker nemlig på en helt bestemt person, som jeg lige for tiden er ret så glad for :) Og ret vild med ..
Men det holder jeg lige for mig selv lidt endnu, det er vel også helt okay :D

Noget helt andet jeg lige fik lyst til at dele med jer, er disse helt igennem fantastiske piger, og ikke mindst dygtige!
http://www.youtube.com/watch?v=7_aJHJdCHAo&feature=plcp
Hold da op, må indrømme at jeg får kulde gysninger ind i mellem, de er da bare for søde!

- vi ses til fødselsdag!
Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar