mandag, juni 04, 2012

Så kan man snakke om at være stille ..

Ja jeg, Emilie Sarah, som plejer at skrive i hvert fald én gang om dagen, har ikke oplagt noget herinde siden d. 30 maj. Sikke en skam.

Men jeg har været så mega træt og bestemt stresset omkring mine eksamner og sådan.
Jeg har indtil videre været oppe til 3, og har faktisk kun 4 tilbage nu. Jeg er så stresset, og synes bestemt ikke at jeg får læst ordenligt op. Desværre, også bare fordi man kender jo sig selv så godt, at man ved hvad man har brug for, og hvad man kan, og specielt godt har styr på, når man ikke yder sit bedste.


Jeg har siden min sidste eksamen, altså den skriftlige engelske, så ja, det er dejligt at være her. Jeg har lavet en masse ...
Fredag: afsted i byen og mødes med nogle venner og veninder. Lidt forskellige af slagsen, nogen fra gamle dage, og nogle helt nye i feltet. Men det var dejligt og skønt at mødes med dem.
Lørdag: privat fest hos en kammerat, og der var også hyggelig. Oskar var hos sin far den aften, og blev for at sove ved ham.
Søndag: lidt afslapning. Bare chil. Oskar kom hjem, og han havde rigtig hygget sig. Men han skulle hygge med mormor om aftenen, da jeg skulle op og spise hos en kammerat, også skulle jeg gå hjem, men heldigvis var der lige en kammerat der kom og hentede mig :).
.. og nu er det mandag..

Mandag må blive en fantastisk dag, fordi jeg skal slappe af sammen med Oskar her om dagen, og vi skal bare hygge og nusse og jeg ved ikke hvad. Lige nu ligger han godt nok og sover, men så kunne jeg jo lige slappe af og skrive et blog indlæg.
Men det jeg skal i aften, det bliver helt fantastisk.
Jeg skal til Vejle IMU, og det er bare så lang tid siden jeg har set de skønne mennesker, så jeg glæder mig som en sindsyg. Det er fællesspisning, og jeg tager en kammerat med, som man godt kan sige er nyt i dette felt. Jeg synes bare det er fedt at han vil tage med. Jeg glæder mig helt vildt, er sikker på det bliver en super god dag.

Ellers har jeg det godt nok.
Er en smule træt, men ellers køre jeg da fremad ;).
- Emilie

ps. Jeg har forresten mistet stemmen, og øv hvor er det dog træls!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar