lørdag, juni 23, 2012

Når Oskar putter!

Det er sjældent at Oskar er i sådan et putte humør her om morgenen ..
Eller ja, bare i det hele taget.
Men da jeg gik ind for at tage ham op her til morgen, klamrede han sig bare ind til mig. Fødder og arme  tog virkelig fat rundt om mig, mens han så fremsiger så flot: mor krammer!


Åh, han var så sød.
Så jeg tænkte straks, hm kl. er ikke helt 8 endnu, måske han gider ligge og putte inde i min seng? Og ganske rigtigt. Han var mere end frisk.
Så vi sætte lige en pluto tegnefilm på, også lå vi bare og råhyggede sammen.

Jeg elsker når de stunder kommer, fordi det er sjældent at han virkelig gider det. Så derfor må jeg jo også bare nyde hvert et øjeblik af de stunder.
Han nyder det i hvert fald, så det gør mor også :)

Lige nu tuller han så bare rundt efter en dejlig velfortjent havregrød med smør (Oskar går meget op i det med smør!) og sukker, og selvfølgelig et dejligt glas sødmælk med til!

Men lige nu vil jeg smutte for at hygge lidt med bassen!
Vi ses nok senere, da det jo er Sankt Hans i dag, og vi skal afsted senere. Glæder mig helt vildt, og er sikker på at Oskar glæder sig ligeså meget (hvis han da vidste hvad det var).
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar