mandag, juni 18, 2012

Jeg ved det godt ..

.. ja her en godt nok en smule stille!
Og hvis man har fuldt med i de andre blogs jeg har haft oppe at køre, så ville man nok tro jeg var tæt vd at droppe bloggen.
Men næ nej .. jeg har bare travlt.

Alle de forfærdelige eksamner, som jeg faktisk bare slet ikke gider..
Alt det med en HF er bare faldet til jorden, fordi jeg slet ikke gider her til sidst, det er næsten helt forfærdeligt.
Gider ikke engang være i mit eget hjem lige for tiden, fordi det gør mig ked af det!
DUMME AALBORG!!
Hvorfor skulle jeg dog også tage den beslutning med at flytte så langt væk fra alt?
Og det hjælper ligesom ikke når der er kommet endnu flere dejlige mennesker til, som bor i Vejle.
øv og suk og ja, ligemeget ..

Jeg er i Horsens lige nu :)
Hos min far.
Og her er dejligt at være .. men selvom det er skønt, så har jeg været her en del, og savner at være i mit eget hjem.. men bare ikke det hjem der er i Aalborg. Åh det er så svært at forklare.. Vil bare gerne snart falde på plads i Vejle eller Horsens, også for at få min hverdag til at køre helt igen, også for Oskars skyld.

Åh ja.. Har en nyhed omkring Oskar!!
HAN LAVEDE PÅ POTTEN FØRSTE GANG I DAG!! :D
Så tæt på 2 år, også alligevel så langt fra, er han ikke dygtig? Det synes jeg i hvert fald, og jeg er utrolig stolt af ham! Den lille supermand.
Tænk hvad jeg har lavet dengang han lå inde i maven og gemte sig.. der gemte han sig for os alle sammen! Helt uden mistanke!
Også kom der et spark og flere til .. Ja, du ville da vidst bare til verden!
Det er fantastisk at tænke på.

I morgen står den på fødselsdag..
I skanderborg ;)
Hos noget familie, og jeg glæder mig til at se dem, og man kan sige der er jo nok noget at skrive om, når den dag er slut, så i kan næsten regne med, at der kommer noget omkring dagen i morgen..
Hvis ikke i skrift, så i billeder! Eller må begge dele..

Men jeg vil lukke for nu.
Godnat
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar