søndag, juni 10, 2012

Hvem er jeg?

Ja, jeg sidder jo på den berømte ungmor.dk hjemmeside..
og her blev der oprettet et indlæg som har overskriften: Hvem er i?
.. derfor fik jeg lyst til at kopier mine svar, til det der sådan bliver spurgt om, og at jeg poster der her, er jo egentlig fordi jeg tænkte. Hm, hvem læser overhovedet den der OM? Altså min side OM som KUN handler om mig?
Jeg svarer mig selv med, hm, nok ikke så mange. Så det her .. er for jer :)

Navn: Emilie Sarah
Alder: 21
Bor: Aalborg, men flytter tilbage til Vejle hurtigst muligt. 
Forhold: Single, og totalt træt af det!!
Børn: Oskar fra august 2010 
Job/Skole: Studerende på HF, huen sidder der om en måned (forhåbentlig)
Interesser: Klart musikken, kunne det være andet? Jo da, musik og spejder sport, det er det jeg går op i, også venner og familie.
Lidt om mig: Jeg er en person der siger min mening, men hvis den er dum og ligegyldig for andre, holder jeg den dog for mig selv. 
Jeg er altid smilende og er super dårlig til at være sur. Tiltider provokerende, hvis det kræves. Alene mor og pænt træt af det, derfor dater jeg.
Jeg er kristen, og vældig glad for det! Jeg er en sindsyg blogger, som bruger mange penge på tøj
nemlig ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar