mandag, juni 18, 2012

HTML-koder .. igen!

Ja, jeg har igen brugt det halve af natten på dette lort..
Bliver jeg nogensinde tilfreds? Sikkert ikke men pænt ser det ud lige nu..

Men jeg havde faktisk tænkt over det i lang tid, altså jeg ville lave noget om, men havde bare ikke lige ideén inde i hovedet, men den kom altså til mig her til aften/nat. Det tog mig kun lige, ja hvad en halv time, så var der et nyt look til bloggen.

Men jeg går også og pusler over noget andet ..
Der er begyndt at være folk der kommer med ønsker, omkring det med musikken. Altså, flere der ønsker et cover af et nummer..
Jeg overvejer det meget ..
Men har stadig ikke rigtig fundet frem til noget.
I stedet er jeg begyndt at hører Nangijala med Rasmus Seebach på repeat. Har sådan lidt en tanke om at man kunne lave noget lækkert accapella med den, inspireret af den udgave som Ida fra x-factor troppede op med i Rasmus Seebach ugen.
Normalt er jeg ikke den største fan af ham Seebach der, men den her sang er jeg faktisk ret vild med.

Pyh.
Men klokken er virkelig mange, og jeg burde gå i seng.. helt sikkert, fordi i morgen er der familie sammenkomst, og jeg burde jo nok være frisk til det.
Men jeg føler bare ikke lige for at skulle sove.. Ved ikke hvad der sker, da jeg faktisk altid (og stadig er) god til at sove. Men sådanne dage her har vi vel alle sammen?

Mhm, lysten til film og popcorn kommer lige om lidt kan jeg mærke..
Nå.
Men jeg sagde godnat i mit sidste indlæg. Så, jeg må hellere lystre mig selv.. GODNAT!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar