onsdag, juni 06, 2012

JEG TRAK!!!!

GROWING UP! :D


.. og det er godt fordi ...
i min klasse i engelsk, gjorde vores lærer sådan, at vores opsamling på 1. og 2. års materiale blev fordelt mellem os elever, også skulle vi hver for sig samle op på et enme også dele vores noter med hele klassen. Jeg samlede op på growing up :D
Can it be better? I don't think so.

For det første er der kun 3 sider ukendt materiale, så det er jo bestemt ikke fordi det er uoverskuelig. Det er jo bare skønt.
Og når det nu er engelsk b., er det ikke værre end at jeg "bare" skal analysere, fortolke og perspektivere. Og alt dette har jeg nu 24 timer til at få gjort færdigt. Så denne eksamen er jeg ret så godt tilfreds med. Har allerede en god fornemmelse, uden rigtig at have lavet andet end at juble.
.. og det passer ikke helt, for sidder lige nu på Joe and the Juice og får en "Joes sweet Kiss"-juice og en avokado sandwich.
Her har jeg tænkt mig at arbejde lidt :)

Så vi ses jo bare senere..
Men ih, husk og kryds fingre for min eksamen i morgen ;)

2 kommentarer: