onsdag, juni 20, 2012

Fantastiske mennesker ..

.. skal jeg ikke lede særlig længe efter.
Jeg har en dejlig familie, fantastiske venner og en dejlig menighed med dejlige mennesker som er helt igennem fantastiske! Hvor er det bare dejligt!

Jeg har i dag haft en lidt blandet morgen, formiddag og middag.
Min eftermiddag har været okay ..
og min aften har været helt igennem fantastisk!

Jeg har været hjemme hos en familie fra den menighed som jeg kommer i. 
Blev inviteret på aftensmad, og sikke et fest måltid! Oskar var så dygtig og spildte næsten ikke, kun da vi kom til desserten, som var hjemmelavet koldskål, det er også svært at holde noget flydende på skeen ;). 
Det var som nævnt et helt igennem fantastisk måltid. 

Men aftenen stod ikke bare på hygge besøg og lækker mad ..
Nej der var kristendom på skemaet, og jeg nød hvert et sekund! Det var så fantastisk at sidde med dejlige mennesker og samtidig være åndeligt sammen med den treenige Gud :)

Men ja, har ikke så meget mere at sige end det. Jeg er bare glad :)
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar