tirsdag, juni 26, 2012

Et rod af en Voksen!

Ja..
det er mig vi snakker om!

Jeg tror det nu i dag var femte dag i træk, at jeg tropper op i Oskars vuggestue med morgenhår, ingen makeup og bare noget tøj der lige røg på kroppen inden vi skulle ud af døren.
Hvor ynkeligt at er det lige?

Har godt nok tit tænkt på hvad de søde pædagoger måtte tænke:
Ej, der kommer den dejlige dreng, som altid er lækker og pæn i tøjet, som så også altid dufter af ny vasket.
Men hans mor, ej, hun ligner da bare noget der er løgn!?
Selvfølgelig ved jeg godt at det ikke er sådan de tænker, men hold nu op. Jeg er faktisk en smule træt af altid og ligner noget der er ved at uddø.
Men sådan er det bare med mig, når der er dømt ferie. Jeg kan ikke rigtig tage mig sammen til noget, og specielt ikke her i Aalborg..
Ingen aftaler, og ja, ingenting rigtigt at give sig til.. udover lige at skrive i min trofaste blog her :)

I morgen tager jeg til Vejle..
Jeg glæder mig helt vildt! Har lige et par mennesker, som jeg glæder mig til at mødes med igen. Et møde på VUC i Vejle, og ellers et kobber bryllup i familien, som lige skal overståes.
Glæder mig bestemt til at se hele familien igen!
Sidste gang vi alle var samlet var i anledning af min farmors død, utrolig trist og tænke på, så derfor bliver det godt med noget mere fresh og fight.
Glæder er en god ting.

Men jeg vil nu smide computeren lidt, også tage mig sammen, og gøre noget ved det rod af en voksen jeg er.
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar