lørdag, juni 09, 2012

Blog indlæg nr. 200

Ja bloggen startede vidst i Januar 2012, da jeg har haft prøvet bloggeriet mange gange, og nu ville starte på en ny frisk (igen), og nu er jeg nået de 200 indlæg.. Sikke tiden går.

Nå, men lige nu sidder jeg og gør tre af de ting jeg nævnet i går, som jeg nærmest ikke kan modstå!
1. Jeg ser Disney Chanel, der er shake it up Chicago
2. Jeg spiser ostepops, mh alt der har med ost at gøre er bare MUMS
3. Jeg drikker fersken istea :) nam..

Og i mens jeg sidder og keder med dette, ligger Oskar og sover så utroligt i regnvejret udenfor.

Udover alt denne skønne idyl, har jeg jo fået reklameret med mit nye cover, stand by me, og sikke meget feedback. Folk er virkelig søde, og nu (for første gang) er der begyndt at komme ønsker fra folk :D
Så det må jeg jo lige prøve at kigge på, når jeg engang har fået puttet Oskar i aften.
Jeg skal i hvert fald ikke bruge tid på fodbold ligesom i fleste andre, så måske ikke jeg kan finde fred og ro til at lege med musikken :)

Hm.. hvad skal jeg have til aftensmad?
Ja, det er det store spørgsmål i dag, men mon ikke jeg finder ud af det.
Nå, men vi ses..

HURRA FOR MINE 200 INDLÆG!
- Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar