søndag, maj 06, 2012

tænkt at man kan være så træt.

Jeg er træt ...
Super træt, men hold da helt op hvor har jeg hygget mig i går.

Også, jeg sov længe, for OSkar var jo hos sin far og det var super dejligt at sove længe, bortset fra at jeg næste sov helt til kl. 12!! IKKE GODT..
Men jeg vågnede og gjorde mig klar til lidt Oda's med min veninde. Fik gulerods suppe, orm nom.
Så tog jeg hjem og slappede lidt af med familien igen, også havde min mor lavet varm mad (eftermiddags mad, de har fået lavet nyt køkken, så der har ikke været så meget af det varme mad, her de sidste par dage. Derfor .. varm mad om dagen.
Så slappede jeg af. På det groveste. Jeg faldt i søvn og ja, jeg var så træt.
Vågnede da Oskars far ringede for at sige de lige var landet i Vejle igen, så ned og hente ham ;)
Han var så glad. Super godt humør og det var hans far også. De havde hygget sig med musik og det hele, jo jeg tror det var en succes som vi bare må tage op igen.
Men så gjorde jeg mig klar, og Oskar blev gjort klar, også tog vi hen til min veninde, Elisabeth.
Hun havde inviteret os til middag, og det var ikke bare middag .. nej det var SUSHI! :D
det var vildt godt, og jeg glemte helt at smage det andet mad der var blevet sat på bordet, fordi jeg bare var så forgabt i det sushi der. Der var også kage :) Chokolade Cheesecake - namme nam og lagkage, som Oskar var helt væk i!
Øl var der til, og vi fik snakket lidt gamle dage. Dejligt at se hende igen.
Min mor kom forbi og hentede Oskar ved halv 9 tiden, så jeg kunne hygge videre :P

Men alt i alt en super dag i går.
Nu ligger jeg så her på sengen og er endnu engang et træt menneske.
Jeg skal hjem senere. Ved ikke helt om det bliver i aften, eller i morgen tidligt .. Hm, stort dilemma, fordi i morgen er det billigere, og jeg vil jo gerne have tingene er billige.
Sådan er det vidst når man er forholdsvis alene mor.

Nå, søvnen i mit øje siger godnat eller gå i bad, så jeg må hellere lytte, også ligge mig igen :D Mwuhahahaha. Godnat i søde mennesker :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar