lørdag, maj 05, 2012

tilbage til det gode gamle kære ...

Kære blog, klokken er mange og her sidder jeg ved min computer, på mit "hotelværelse" hjemme hos min mor. Jeg skal lige til at tage hul på en mini mael (altså en risdesert tingest), og jeg glæder mig til den :).

Jeg har været nede og se min lillesøsters teater gruppe, spille præmieren på kærlighed ved første hik. Det var super godt og jeg er s stolt af hende. Min lillesøster, hende som bare altid har været skide irriterende. Hun var super dygtig, og det var alle de andre unge mennesker også.
Min mor var med, og vi var begge to vilde med forestillingen, i kan se lidt af processen og sådan på http://hiccupprojects.wordpress.com/ - min lillesøster spiller rollen som Nanna :)

Efter forestillingen tog jeg med nogle venner på pub ;) det var hyggeligt, nok mest fordi det var så lang tid siden jeg havde set dem, og ja, det var bare en alt i alt en fantastisk aften. Jeg skal nu sove ...

Men jeg savner Oskar :/
Jeg ved han er i gode hænder ved sin far, men det er første gang han sover ved ham, og ja jeg savner bare min lille Oskar hygge trold. Glæder mig sådan til at se ham igen i morgen. En kærlighed fra forældre til barn og fra barn til forældre, kan ikke erstattes med nogen som helst kærlighed.

Jeg skal ellers en masse i morgen. Glæder mig helt vildt.
Først spise lidt lækkert Brunch med min dejlige veninde og hendes søn. Det kommer til at foregå på Oda's, som er et super lækkert café sted her i Vejle, rimelig nyt men super godt .. og bedst af alt - BILLIGT!
Dernest skal jeg bare hygge med min skønne søn, og så om aftenen skal vi spise hos en anden skøn veninde! Og jeg ved at der kommer sushi på bordet. Mums, altså hvis jeg ikke har hygget mig denne tid hernede, så ved jeg ikke hvad hygge er.

Men ...
Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar