tirsdag, maj 15, 2012

Tid til mig selv ..

Her i eftermiddags tog jeg over til en familie fra kirken, som havde inviteret mig til aftensmad. Det er virkelig dejligt at nogen tænker på en, og har lyst til at man skal komme og spise med. Alt i alt var det fantastisk selvskab, dejlige mennesker og god mad!
Noget andet godt ved det, gjorde at der ikke var aftensmad oprydning til mig nu her .. Så derfor, var der tid til mig selv i stedet.

Jeg tog min computer med ud på badeværelset og har nu været herude i godt og vel en times tid. Og den times tid er blevet brugt på plejning i en eller anden form ..
Se nu bare her ...

Ja, først noget godt til ørerne. 
Dan Turéll & Sølvstjernerne digt samling og Fl´ygur tu lógv - klassisk musik af Pauli í Sandager∂i.

Så en masse rense tingel tangel fra body shop, som jeg jo i forvejen er KÆMPE fan af. 
En hår kur og 2 renser til ansigtet. 

 i håret og ansigtet med det!!

Jeg har generelt gået meget i høje hæle her på det sidste, så fødderne skulle bestemt lige forkæles her til når jeg nu var i gang. 

Og nu, en ny omgang musik, i form af Tina Dickow!

ALT I ALT - masser af godter til mig selv, og med alle disse ting, masser af tid ;) 
Må indrømme, at jeg brude gøre dette noget oftere!! 
God nat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar