onsdag, maj 23, 2012

Sommer, Sommer og sol!

Ja, jeg tror vidst godt vi kan sige at den danske sommer i på vej nu :D
Jeg havde sidste dag i skolen, absolut sidste, hvor jeg fik min eksamens plan og den er fantastisk!! Det siger jeg jer..
Eller, den er i hvert fald okay, og glæder mig inderligt så meget til at blive færdig her sidst i Juni måned. Min mor kommer herop, også skal Oskar sætte min hue på, da jeg desværre ingen bedste forældre har til det.

Nå men hvad jeg laver lige nu, det er HELT fantastisk!
Jeg sidder i min have, og solen varmer mig som jeg ved ikke hvad, Oskar hygger rundt i haven og passer sig selv, han er så skøn, hvad skulle man gøre uden sit fantastiske barn.

Vi har næsten lige spist frikadeller, og jeg tænker at vi nok ikke er særlig sultne omkring aftens mad tid, så  måske vi bare tager et stykke frugt eller noget rugbrød. I hvert fald så er det jo et fantastisk vejr! Og jeg nyder virkelig at sidde herude og blive stegt.
Det er dejligt :D hehe
Men må indrømme at jeg også napper en masser vand, det skal man jo i denne varme, for ikke at dehydrere.

Nå men lige nu driver sveden nærmest ned af mine ben pga computeren, så jeg ligger den lige fra mig ;)
Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar