søndag, maj 27, 2012

Sol og søndag

Jeg er dårlig til læseferie .. Jeg er rigtig dårlig til at læse op, og specielt når det er så dejligt et vejr. Hm øv altså, jeg finder nok aldrig rigtig den der balance med at kunne finde ud af det.

Nå, men det er søndag, og vejret er skønt, jeg tænker.. Gudstjeneste..
Det er ualmindeligt lang tid siden at jeg har været afsted, og jeg vil bare så gerne, også for lige at komme i gang igen og fortælle menigheden, hey jo, jeg er her stadig. 
Så derfor er jeg så småt begyndt at gøre mig klar, har sommertøjet på, mangler bare lige noget til skulderne, så de ikke bliver for røde. Mangler også lige en smule makeup, men gider ikke for meget når solen skinner sådan..
Tænk sig at gemme sig bag en foundation, ville ikke være så sjovt, så får man ingen sol i ansigtet (selvom man nu ikke lige frem kan sige jeg mangler sol der).

Jeg er ellers ret træt, og kan faktisk ikke rigtig orke noget. Oskar er stået op, og tuller bare. 
åh den træthed overmander mig snart .. Det er godt at vi skal gå til kirken.. Hm ja gå, det kan jeg faktisk næsten ikke lige PT. Jeg har skaffet mig to brændvabler, én under hver fod. Av siger jeg bare, og lige meget hvor mange gange jeg har presset saften ud af dem, gør de stadig pisse ondt! Det er helt forfærdeligt og jeg har aldrig haft sådanne vabler før .. øv altså.

Min krop er smadret, men jeg vil afsted.
Så måske vi ses senere 
- Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar