torsdag, maj 17, 2012

Sex, kaos og bekendelser ..

Jeg ved ikke om nogen af jer læsere følger med i denne dokumentar på dr2.
Det gør jeg i hvert fald.

Først og fremmest var det fordi jeg kender en af de piger, som har valgt at medvirke, og jeg var da nysgerrig for, hvordan hun ser sit eget liv. Jeg vil så sige at så godt kender jeg hende heller ikke, men har da sunget med hende i en kort periode, og hun har gået i nogle klasser under mig, da hun er på min lillesøsters alder. Men det er altid en smule mere spændende, når man kender personerne som vælger at medvirke.

Jeg kan godt lide at være seer, og kigge med på siden linjen i unge kvinders liv, og nogen gange tænker jeg bare .. Okay, det kan sgu godt være at jeg tit synes mit liv er hårdt, single og alene mor, men jeg ville nok aldrig kommer med så store bekendelser, som nogen af dem gør.
Men når det så er sagt, kan jeg jo sagtens komme med et eller andet trist single indlæg som jo egentlig ikke kommer andre ved. Men det er jo egentlig også det, som vi seere, gerne vil kigge, læse eller høre om.

Men hvis vi nu siger at jeg skal være så ærlig som mulig, ligesom de unge kvinder i dokumentaren er .. Så er jeg da rimelig god til det med bekendelser .. Eller hvis jeg selv skulle sige det, så jo, det synes jeg bestemt jeg er. Det kan godt være jeg ikke kommer med det hele, og at mine bekendelser nogengange kan forkomme i anonyme forums, men de kommer da frem. Og jeg tror at det måske ikke gør så meget, hvem der læser med, men mere det med at man for sig selv, kommer frem med det.
Sådan ser jeg i hvert fald på det, og hvis det er sådan jeg har det med det, så er det vel egentlig også fuldstændig lige meget hvordan andre ser på det?
Kaos - ja det har jeg i hvert fald en del af. Og hvis man indrømmer sit kaos, så er det jo også en slags bekendelse? Eller i hvert fald en indrømmelse overfor sig selv.
Ja, mit liv ligger nogen gange i kaos.
Der kan sagtens rode vildt meget, eller jeg måske ikke lige i en periode har styr på alle mine papirer, og det er både med hensyn til skole og hjemmet.
Sex - ja, ikke noget jeg føler jeg skal ud med til andre, men det er måske noget man forholdsvis kan regne ud, når jeg nu også er single?
I hvert fald, så lader jeg den med sex liggende, for der har jeg en grænse, som bare kun rækker til mine indre tanker.

Men tilbage til dokumentaren, så er jeg ked af at den er slut nu her. Bare så brat.
Jeg ville have glædet mig til at skulle følge endnu mere med i de unge kvindes liv, og ikke mindst se hvordan deres udvikling må blive. Jeg synes ikke rigtig de er kommet frem til noget sådan .. Bestemt, som skulle kunne hjælpe dem med deres sex, kaos og bekendelser.

Ønsker i hvert fald held og lykke til dem alle.
- Emilie

ps. Ja det var bare lige et underligt indlæg jeg lige måtte komme frem til. Jeg er havde bare brug for at komme frem af skjulet, mest fordi jeg bare ikke gad at holde inde med det. Så i kan læse det og tænke over det, eller læse det og lade det ligge. Tak for kigget i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar