lørdag, maj 12, 2012

Kedeligt vejr, på en børnefri dag

Ja først vil jeg lige komme mig over at jeg slet ikke skrev noget på bloggen i går :O
Det ligner slet ikke mig, som det jo plejer at ligge flere ind om dagen, men det skete bare lidt forskellige mange ting i går og jeg havde ikke lige overskud til at skrive herinde.
I går nat blev jeg faster, til en lille skøn dreng. Det er dejligt og jeg glæder mig for sygt til at hilse på det nye lille familie medlem.
Tillykke til min bror og hans kæreste :)

Oskar er ved min far .. Så jeg er alene lige nu. Det er da dejligt, men hold da op, jeg kunne ikke sove længe og jeg har absolut INGEN aftaler. Forfærdeligt. Vejret er kedeligt, og det gør at jeg ikke rigtig gider udenfor.
Så derfor, har jeg lige brugt en times tid på træning (hvilket sker alt for lidt, fra min side af!). Og da jeg ikke kan komme udenfor, eller ikke gider udenfor, og ikke gider betale for fitness center, er det de her muligheder jeg har for træning ..

Og må da sige, at jeg ikke synes det er helt dårligt forhold :)
Det er da okay, er det ikke?

Ellers har jeg ikke meget at snakke om.. Jeg er døsi, mest fordi jeg ikke har noget at lave. SÅ derfor smutter jeg lige fra bloggen, også kan det være jeg kommer igen senere :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar