søndag, maj 20, 2012

Jeg savner mit Vejle, alt for meget.

Jeg ved ikke om i kan huske indlægget omkring at skulle flytte i noget større ..?
Men det er i hvert fald stadig min plan, men den og også ændret lidt. For jeg vil tilbage til Vejle-Horsens området.

Det her år i Aalborg har fungeret fint, og jeg har det okay med musikken og få gode venner og sådan. Men jeg savner min familie ALT for meget til at jeg kan holde ud at være så langt væk fra dem. Jeg glæder mig til at huen sidder og det er overstået, så jeg kan flytte "hjem igen"..
Så derfor er jeg boligsøgende i Vejle-Horsens.

Jeg savner min lillesøster, som jeg egentlig har haft snakket meget mere med førhen, end jeg gør nu! Og det er forfærdeligt at jeg ikke kan være der på samme måde for hende, som jeg var før hen. Det kan godt være at min søster nu er 18 og en ung kvinde, men derfor er jeg sikker på hun stadig har brug for mig, og vi har også brug for noget søskende tid, f.eks uden Oskar.
Den mulighed er der ikke når vi bor i Aalborg.

Jeg savner at være lidt tættere på min mor, far og Henriette. Savner bare at kunne aftale med dem, at i aften spiser vi sgu lige her eller der eller hvor vi nu spiser, og hvad vi nu finder på.

Det kan godt være det er skønt i Aalborg, og jeg er da også for det meste glad, men jeg er sgu også ret tit ked af det. Jeg føler mig noget ensom, og det er bare slet ikke sjovt, og specielt ikke når jeg så ingen familie her i nærheden som jeg kan trække på.

Jeg savner mine veninder! Jamen Line og Amalie som er mine to solstråler .. Dem savner jeg virkelig meget. Og deres dejlige drenge .. Det er næsten helt forfærdeligt, og som det følelses ladet menneske jeg er, så sidder jeg nærmest her og tuder, mens jeg skriver mine tanker og følelser ned. Forfærdeligt ..
Og min anden skønne veninde Nicole skrider nu også tilbage til Vejle, så jeg kan bare ikke klare at være her i Aalborg mere, det hænger mig langt ud af halsen, og jeg er bare slet ikke glad på samme måde.

Savner mine friheds interesser, som jeg havde i Vejle.
Sang hos Pauli, venner at jamme med, karaoke og gospel - ja jeg savner det så meget.

Men der er bestemt noget jeg vil savne her i Aalborg.
De skønne venner og veninder jeg har fået, og den fantastiske kirke jeg er kommet i. Mine små skønne spejder unger, som jeg er ved hver torsdag. Det bliver svært at undvære dem, men jeg ved at jeg får det bedre af at flytte til Vejle igen.
Jeg håber bare at så frikirken i Vejle, vil tage ligeså godt i mod mig og Oskar, som de har gjort her i Aalborg.

Jeg håber folk på en eller anden måde kan forstå mig.
Det er ikke nemt at sidde alene som ung mor, studerende og ny i en storby.

Jeg tager hjem til mit Vejle nu <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar