fredag, maj 04, 2012

I dag er det stor bededag.

Og jeg sidder lige nu og spiser citronkage is med min mor :).
Vi ser en eller anden mafia film, eller hun gør, jeg følger ikke med.

Jeg var afsted på Corners i går, efter jeg havde spist mine varme hvede med familien. Åh hvor jeg elsker varme hvede, de smager bare så godt med en lille smule smør på. mums.
Oskar er blevet afleveret til sin far, og skal sove hos ham i nat. Jeg er så glad for det på deres vegne, har virkelig glædet mig til i dag.
Jeg ved de hygger sig :)

Jeg skal senere ned og se min lillesøster spille teater forestilling, det er præmiere i aften, så jeg har store forventninger. Jeg ved hun er dygtig, og jeg ved at de andre unge også er dygtige. Stykket de spiller er kærlighed ved første hik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar