mandag, maj 07, 2012

Hjem til Aalborg, uh åh åh!


Igen er jeg på farten med DSB, dog ikke alene men med min skønne søn Oskar. Han holder mig dog ikke meget med selskab, da han ligger og sover :) Men det er nu også helt fint med mig, så kan jeg slappe lidt af.

Vi er på vej hjem.
Hjem til Aalborg, så nu skal jeg til at føle mig alene igen .. øv altså!
Men, når det nu er sagt så glæder jeg mig da også til at komme hjem, og få hverdagen op at køre igen. Har savnet de vandte vaner. 

Oskar skal passes i dag når vi ankommer, og jeg skal spille musik. Så allerede efter kort tid i Aalborg, begynder vores hverdag igen. Puh, jeg kan slet ikke få det til at hænge sammen, at det er mandag i dag. Har det som om det er søndag, men jeg kan jo ikke bestemme det, og da hellere at det er mandag end søndag, for så går der mindre tid til det er weekend igen. 
Det er dejligt at sidde her i toget og slappe af - det må jeg indrømme, og man skulle næsten tro, at togene var ved at være mit andet hjem, men nej er de dog ikke :) Selvom jeg har rejst en del her den sidste uges tid. 

Jeg glæder mig til at komme hjem faktisk.
Det er dejligt at holde ferie og være hos familien, specielt når de er så gode til at tage sig af Oskar, sådan så jeg kan komme ud med de gamle venner og veninder, som jeg nu stadig har bekendtskab til. 
Men en hverdag med skønne Oskar, er nu også meget rart.

Planen for i aften er som end ikke andet end at lave noget god mad, og slappe af. Glæder mig til at ligge i min egen seng, og bare hygge med noget paradise, familien fra bryggen og divaer i Junglen :D 
Jojo, det skal nok blive godt i aften!

Nu vil jeg smutte, da toget snart lander i Aalborg.
den dejlige by <3

ps. vil lige gøre opmærksom på at jeg er træt af folk der tager på ferie, lige så snart jeg kommer hjem! ARHG det er bare for dårligt altså :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar