tirsdag, maj 29, 2012

Flytningen er i fuld gang nu.

Og ja, det er lige hvad den er.
Jeg har opsagt lejligheden i Aalborg, og skal aflevere nøglen den 1. Juli :)
Hold da op, sikke en travl læseferie jeg får! Det er godt at Oskar kan afleveres i vuggestuen, så jeg kan bruge noget tid på at få fjernet det værste.

Den første eller de første to måneder skal så opholdes hos min far i Horsens, som har været så skøn at tilbyde hjælp (for vi kan jo ikke bare bo på gaden).
Så der skal jeg lige være, også mest for at spare op til et nyt indskud.
Pyh hol da op, det er helt vildt at mærke at der faktisk er gang i processen nu :D

Tilbage til min dag.
Jeg har været til eksamen, mundtlig dansk, i dag, og jeg trak Folkeeventyr, hvilket er et emne som jeg bare overhovedet ikke har styr på! Argh det er jeg godt nok træt af da. Men i det mindste er jeg bestået og jeg er stolt af mig selv for det. Bestemt når det ikke var en emne jeg ligesom havde styr på.

Nå.
Men jeg har bagt knækbrød :D
det var så længe siden, og her sidst på måneden er det lidt tamt med penge, så jeg tænkte ...
hm, vi skal have noget med kerner i? Nå jeg bager lækkert kerne knækbrød :D
mums..

men god dag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar