torsdag, maj 03, 2012

Fascineret af HTML-koderne .. igen.

Jeg har igen igen, på en lille måneds tid, lavet mit blog design om.
TADA!

Her er det, og ja, kan ikke garantere for hvor længe det bliver denne gang! Pyh.

Nå lige en lille opdate herfra.
Jeg er i Horsens, men meget snart på vej til Vejle, for at være ved min mor og søster. Jeg skal i aften på Corners pub og synge en masse karaoke, sammen med mine venner og mine veninder, og jeg glæder mig helt vildt kan jeg godt sige jer.
Jeg har i dag lavet 2 vilde ting..
1. gået til mac donalds, for at købe mad og gå tilbage igen, for at spise det.
2. ændret bloggen ...
Og udover det har jeg egentlig bare slappet af. Leget lidt med Oskar og sovet en del. Jeg er et træt menneske for tiden. Skyldes nok den omgang af sygdom vi lige har haft.

Jeg glæder mig til fredag ... Jeg skal ned og se min lillesøster spille kærlighed ved første hik, og der er præmier! Min søster skal spille en rolle som hedder Nanna, og som vidst er Anjas veninde, efter bogens fremgang.
Jeg glæder mig i hvert fald.
Oskar skal hjem til sin far og sove fra fredag til lørdag, så det kunne være jeg lige skulle afsted i byen der? Nu må vi se hvordan jeg har det.

Lørdag kommer den eneste mand i mit liv (lige for tiden) hjem igen :).
Dejlig dreng. Elsker ham!

Nå, vejret er så dejligt, at jeg nu smutter igen, desuden er Oskar også i drille humør, så jeg kan ikke rigtig få lov til at sidde her i fred og ro og skrive. Derfor, må der komme mere senere .. hvis jeg da kommer til at have mere og skrive om.
God torsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar