onsdag, maj 09, 2012

Et godmorgen indlæg.

Godmorgen alle sammen ...
sikke en fantastisk dag det er, selvom at solen ikke rigtig kan bryde frem, pga. de tågede regn skyer (det skal siges at det ikke regner, men bare at skyerne er så grå og tunge af regn).

Jeg vågnede kl. 5.45 og tog det bare totalt afslappet, Oskar sov stadig der. Jeg gik i bad, pakkede taske og hyggede bare. Jeg følte bare at jeg havde alverdens tid!
Oskar stod op kl. 7 og vi var afsted med bussen kl. halv 8 og jeg kom til tiden ;)
startede dagen ud med en kanel snegl og en kop cappuccino, mums siger jeg bare!

Lige nu sidder jeg og arbejder med musik, og i kan lige få et billede med på vejen, af hvordan det ser ud i dag! Ja, lidt luksus skal det jo være, når man er musiker :D


Senere skal jeg lige hjem og have ordnet noget aftensmad til Oskar og jeg. Det skal blive noget let, fordi Oskar og jeg skal til bål aften med de andre fra kollegiet.
Så alt i alt må det blive en fantastisk dag i dag, det er jeg sikker på!
- Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar