fredag, maj 25, 2012

En tur til Fjerritslev, fører til en tur til ..

HANSTHOLM!
Sammen med den fantastiske Nicole og René.

Nå, men først tog Oskar og jeg bussen til Fjerritslev, og hold da op en varm tur! Men det gik nu ellers meget godt, jeg fyrede op for noget pluto på computeren, også var Oskar stille det meste af vejen.
Og da vi ankom til busterminalen var det bare helt ualmindeligt dejligt at komme ud af bussen! Uhm, vejret i Fjerritslev er godt, dejlig sol og en kølig brise, kunne det være bedre?

Nicole og René er skønne, og har arrangeret at vi lige kører en tur til Hanstholm, og det er nu nok mest fordi at vi skal hente noget, men ja, god tur må det vel blive alligevel :D Jeg glæder mig i hvert fald til en hygge tur med de to skøre mennesker, og jeg glæder mig også til at deres skønne Zibrandt kommer hjem. Det må blive lækkert! Hehe,

ses senere <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar