lørdag, maj 19, 2012

Eksamen bliver til virkelighed.

Den frygteligt Lectio ..
Lige for tiden er jeg virkelig skole træt, og det er næsten helt dumt fordi ... Jeg er jo færdig om halvanden månede. Det for sindsygt! Jeg glæder mig så utrolig meget og mest glæder jeg mig til at huen den sidder.

Det er helt forfærdeligt at kunne sidde og kigge et skema på Lectio i gennem, også synes jeg bare det er helt fantastisk at sidde og kunne skabe sig et overblik over mine eksamner .. Godt nok kan jeg kun se tre .. men det er dejligt.
Den første siger mundtlig dansk.
Den anden siger skriftlig dansk.
Den tredje siger skriftlig engelsk.
.. også er det det.

Jeg har faktisk kriller i maven. Men jeg håber det hele går, og jeg er sikker på det nok skal gå. Men jeg sætter bestemt ikke noget for højt for mig. Og det er bare fordi jeg helst ikke vil blive skuffet, hvis det bliver et forfærdeligt resultat. Men nej, jeg er nervøs.. det indrømme jeg gerne. Men jeg glæder mig bestemt til at det hele er slut. Det bliver helt ualmindelig dejligt. :)

Nå jeg vil ikke lige af med mere nu ...
Men jeg ved der kommer lidt sager til jer senere ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar