tirsdag, maj 08, 2012

Det er Oskars moar!

Ja, nu er hverdagen kommet tilbage og det kan allerede mærkes..
JEG ER SÅ TRÆT!!

Vi fik pizza i går, da jeg ikke rigtig havde overskud til noget som helst, så pizza var lige oplagt. Jeg gik allerede i gang med hverdagen igår, øve musik og Oskar afsted til barnepige, bum! Så begynder hverdagen altså igen.
Oskar vågnede 2 gange i nat, men ellers har vi haft en veloverstået nat. Jeg har været træt, og jeg har sovet så ualmindeligt godt i min egen seng, som jeg bestemt har savnet meget!

I morges gik også fint fremad. Vi kom ud af døren som vi plejer, og Oskar kom afsted i vuggestue, og jeg i skole. Jeg er dog ikke lige helt oplagt til at sidder her og have psykologi (derfor jeg skriver her i stedet) ... Det er nu hyggeligt at aflevere Oskar, alle de andre børn peger og siger, det er Oskars moar! Men i dag kom jeg til at tænke på noget, mest fordi en anden forældre sagde, ja, det er Oskars mor.
Vildt at man ser de samme mennesker hver dag i vuggestuen, men alligevel kender vi ikke hinanden. Det er bare Williams mor, Emmas mor, Kristians far og Julies far! Da er da så upersonligt som noget kan være. Hvor er det egentlig trist. Men det er jo sådan det er, og det kan nok ikke rigtig laves om, medmindre man melder sig i bestyrelsen eller noget ..

Jeg har fri kl. 15.30, men overvejer at sidste time skal bruges på at lave tingene hjemme. Jeg orker ikke at blive siddende her nemlig. Men før vi kan komme helt hjem, skal vi lige have handlet ind.
Har ingen anelse om hvad vi skal have til aften, men da vi har været væk i lang tid, skal der bestemt noget rugbrød og pålæg med hjem.
Jeg elsker forresten rugbrød, og specielt med leverpostej! VARM LEVERPOSTEJ!

I går var forresten min sidste omgang med bandet.
Så nu må jeg se om jeg kan finde nogle andre musiske mennesker, at slå hovederne sammen med, for jeg har jo ikke lyst til bare at smide musikken væk.
Min solo undervisning er også slut fra i dag af, så jeg føler mig jo nærmest helt som, Palle alene i verden. Det er forfærdeligt, og jeg håber bare at nogen vågner op/finder frem til mig.
Vil helst ikke gå i stå ...

Nå, god dag! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar