torsdag, maj 24, 2012

Begyndelse til snobrøds aften ;)

Jeg er træt..
Og Oskar er endnu mere træt, for han ligger og sover og er bare HELT væk :) hehe, og det er trods at han kom i seng for 10 minutter siden. Men jeg kan godt forstå han er træt..
Først i vuggestue, også blive hentet kl. 14, hvor det så bare er udenfor indtil kl. 19.15 .. Jo tak, jeg kan godt forstå ham :)

Men han har hygget sig gevaldigt. Se bare her ..:






Åh jamen den lille fyr er da bare skøn ...
Jeg har også hygget mig i dag - det var jo min første dag i læseferien, og jeg valgte IKKE at læse særlig meget op, men i stedet lige slappe af og ligge lidt (bare lidt) i solen.

Og i skal da ikke snydes for et solstik billede af mig :D hahahah
Tak for i dag og vi ses! MYYYYYYYYYS!

Emilie <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar