onsdag, maj 09, 2012

Alt det med kæresteri, også være alene?

Er så træt af at så mange af mine veninder og venner har fundet en mage, som de sågar er blevet ved i længere tid. Det er forfærdeligt at se på. Specielt når man, som jeg, synes at det er vildt træls at være alene her i lejligheden.
Jeg ved godt jeg har Oskar at putte med, og Oskar til at snakke med, men det der "kæreste" tomrum, det rubber sig bare op her om aftenen.
Det ville være så dejligt at sidde med en om aftenen, også lige snakke sin dag i gennem. Slappe af sammen, efter en dejlig middag med skønne Oskar.

Åh sengen virker så tom så tom, og det er bare forfærdeligt og se, at der så mange på facebook sidder i forhold. Det kan godt være at det måske (for det meste) er min egen skyld at der ikke er en kæreste, mest fordi jeg er blevet mere kræsen, eftersom min lille mand er kommet til.
Og derfor bliver der altså bare sorteret ud i de forskellige bajlere der måtte komme. Men hold da op, jeg savner at have en partner. Mest bare til at kunne hygge om aftenen, et glas rødvin, og et spil af et eller andet, en serie i tv eller en god film. Bare slappe af efter dagens res .. også sammen med en.

Kender i ikke også det der med at man tænker ..
"Hvorfor har h*n en kæreste!? Det burde være mig!" - forfærdelig tanke at have, for ja selvfølgelig skal h*n have lov til at have en kæreste.

Jeg hader at være single, men nu er jeg så i den kedelige situation at jeg faktisk er single ...
Sådan er det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar