onsdag, april 04, 2012

Veninder og førsteklasse!

I dag stod i min veninde Lines tegn igen :)
Jeg var lige et kort smut ude ved hende, før jeg skulle til mit wellness, som jeg havde fået i gave at min mor. Men ja, det var dejligt at se min veninde, det er ALTID dejligt at se hende.
Hun er en ualmindelig fantastisk veninde. Skøn er hun!
Jeg hjalp hende med at samle skoreol tingest, eller hvad det ned hedder? Sådan en skoskjuler.. Hold op hvor handy jeg er var :)

Efter et kort hygge møde hos Line, måtte jeg afsted for at nå min ansigtsbehandling.
Årh hvor var det lækkert! Jeg siger jer, hvis jeg skulle anbefale noget skulle det være det! Hold da op hvor var det bare fantastisk og afslappende, har aldrig prøvet noget ligende. Super lækkert!
Og da jeg faktisk har et gavekort på 600 kroner til Vejlefjord, regner jeg med at jeg skal prøve sådan noget igen.
Så skønt. Kan godt forstå at folk kan lide at leve på første klasse ..

Til aften tager jeg et smut i byen.
Det bliver bare det lokale sted, så jeg ved der dukker nogen op jeg kender. Ved at min søde veninde Janni kommer, så helt galt i byen kan jeg da ikke komme til at gå.
Jeg er ikke god til de der full body pictures, så her er jeg bare tæt på :D




NU venter jeg på det hele går løs.
Er totalt klar med min lille taske
mascare - consider - læbebalsam - eyeliner - penge - kort - nøgle ...
yes super klar!

dette kan kun have været en god dag. Sov godt alle sammen :)
ps. Jeg elsker at holde fri!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar