mandag, april 02, 2012

Veninde og lækkerier!

Årh hvor en fantastisk dag.
Det nu skønt lige at holde ferie her i vejle, specielt når ens veninde er flyttet tilbage her til. Så hende har jeg selvfølgelig tilbragt det meste af dagen med.
Der er blevet veninde sladret en hel del :P
... og!
Jeg havde sushi med til os. Se hvor lækkert!!




Efter en fantastisk dag med Line, ville min mor have Oskar og jeg med ned og have en is, så det gjorde vi. Smagte lækkert! 

Oskar synes det var en smule koldt.
Men det er jo ikke noget nyt.
På vejen faldt Oskar for en byggemand bob bil tamtam (sådan en hvor man betaler 10 kroner, også bevæger den sig)..
Jeg fik kun 2 gode billeder af ham i den, da bevægelserne var trælse :P



Men alt i alt..
en fantastisk dag - glæder mig til i morgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar