søndag, april 15, 2012

Søndag.

Ja sikker en dag, den er snart over, og føler ikke vi har nået mere end at være i kirken til børnegudstjenste.
Pyh.

Vi tog afsted halv 10 mod kirken, og jeg siger jer det var en fantastisk gudstjeneste, da den stod i børnenes tegn i dag. Oskar havde svært ved at sidde stille når man skulle høre efter, men ellers var han helt oppe på dupperne.
Der blev sunget en masse, og hvis der er noget Oskar kan lide så det er sang, musik og dans. Han var helt klar op hoppede og dansede rundt til de forskellige sange.
Jeg stod som voksen og sang med, og kunne ikke lade værre med at lave fakterne også .. Det var jo som at være lille igen, og være til sang i metodist kirken i Vejle.

"Jeg er tryg hos dig" er en sang som jeg altid har holdt af, og da vi så sang den i dag, blev jeg bare endnu mere klar over, hvor meget den egentlig betyder for mig.
Åh ja, sange der holder minderne friske, det er altså noget det er dejligt..
Oskar er dog mere pjattet med "Min Gud er så STOR!", og han kan alle fragterne til den, og tilmed huske  hvornår i sangen de kommer :D

Ellers er dagen gået med .. Nå ja, jeg ved det ikke.. :s
Oskar har tullet rundt, på mig .. og jeg har nærmest bare sovet imens, er så træt, men nytter ikke noget bare at ligge her og sove.

Jeg skal om en times tid i gang med noget aftensmad, som består af hakkebøffer med ristede grøntsager og kartofler. Skal nok blive godt ;)
Vi spiser meget enkelt mad fortiden, da jeg er så træt.

God søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar