lørdag, april 21, 2012

The Seed 2.0

Hvad er det dog jeg er gået med til :D hahahaha
Jeg skal med Jam folk fra mit musik på, spille dette nummer på fredag


og jeg skal synge det som jeg ville kalde et omkvæd .. (altså alt det der ikke bliver rappet)
og teksten lyder sådan her:

I don't ask, for much these days
And I don't bitch, and whine, if I don't get my way
I only wanna fertilize another behind my lover's back
I sit and watch it grow"ROOTS"standin' where I'm at
Fertilize another behind my lover's back
And I'm keepin' my secrets mine

I push my seed in her bush for life
It's gonna work because I'm pushin' it right
If Mary dropped my baby girl tonight
I would name her Rock'N'Roll

I don't beg
For no rich man
And I don't scream, and kick, when his shit don't fall in my hands, man
'cause I know how to still
Fertilize another against my lover's will
I lick the opposition cause she don't take no pill
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-no dear
You'll be keeping my legend alive

I push my seed in her bush for life
It's gonna work because I'm pushin' it right
If Mary dropped my baby girl tonight
I would name her Rock'N'Roll
Oh-ooh break it down, break it down, break down beat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar